Darba vakance

Biroja vadītājs/-a

Uzņēmuma attīstības ietvaros meklējam vislabāko darba procesu atbalstu  - biroja vadītāju

Orients Audit & Finance ir revīzijas, grāmatvedības, nodokļu un ilgtspējas ekspertu komanda ar 23 gadu pieredzi tirgū. Nav tādu finanšu jautājumu, kas būtu mums pa sarežģītu.

Pienākumi

  • Biroja saimniecisko procesu izpilde (saimniecības, kancelejas preču iepirkšana, utml.)
  • Ienākošās un izejošās korespondences koordinēšana
  • Ienākošo zvanu koordinēšana
  • Asistēšana kolēģiem ikdienas darbos
  • Komandējumu organizēšana
  • Klientu/viesu laipna uzņemšana
  • Uzņēmuma korporatīvo pasākumu organizēšana
  • Atbalsts mārketinga aktivitātēs
  • Citu administratīva un organizatoriska rakstura darbu izpilde biroja darba nodrošināšanai. 

Prasības kandidātiem

  • Iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā
  • Labas prasmes darbā ar Excel un citām MS Office programmām
  • Teicamas latviešu un labas angļu valodu zināšanas 
  • Spēja veikt vairākus darbus vienlaicīgi, nosakot prioritātes
  • Spēja strādāt gan individuāli, gan sadarboties komandā
  • Augsta atbildības sajūta pret sev uzticēto darbu
  • Precizitāte un labas komunikācijas spējas
  • Vēlme izrādīt iniciatīvu, attīstīties un apgūt jaunas zināšanas

Mēs piedāvājam

  • Stabilu pilnas slodzes darbu augošā uzņēmumā
  • Profesionālu un sakārtotu darba vidi, zinošu un draudzīgu kolēģu atbalstu
  • Mūsdienīgus darba apstākļus
  • Veselības apdrošināšanu
  • Mēneša bruto algu EUR 900-1100 un sociālās garantijas

 

Piesakies vakancei, sūtot savu CV un motivācijas vēstuli uz epastu: viktorija@orients.lv. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Viktorija Jefremova

Starptautisko projektu vadītāja